TEDxBinnenhof Made in Europe

TEDx

TEDx

TEDxBinnenhof Made in Europe je inicijativa Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama. Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljati na godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (dalje: SME Assembly) 18.-20. studenog 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a.

Što dobivaju poduzetnici?

TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program). 

Kakvi se poduzetnici traže?

Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova. 

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?

  • ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
  • poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak; 
  • odnosi se na Europu;
  • razumljiva je za široku publiku; 
  • inspirirajuća je i povezujuća; 
  • ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
  • idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje:

  • Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
  • Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
  • Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa?

Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici
Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije. 

  • Proces nacionalne selekcije kreće od prijave ideje putem obrasca (dostupan na kraju ovog poziva); 
  • Na temelju ispunjenog obrasca nacionalni žiri odabire najviše do 10 kandidata za predstavljanje ideje uživo. Osim navedenih kriterija natječaja vezanih za kvalitetu same ideje, na predstavljanju uživo ocjenjivat će se i kvaliteta prezentacije; 
  • Odabrani nacionalni pobjednik putuje na polufinale na SME Assembly u Luksemburg u studenom 2015. gdje zajedno s ostalih 27 predstavnika predstavlja svoju ideju (prije samog predstavljanja u okviru konferencije će biti organiziran pripremni sastanak);
  • Na SME Assembly međunarodni žiri i publika odabiru deset najboljih europskih ideja/rješenja za predstavljanje na TEDxBinnenhof Made in Europe (planirani datum je 31. ožujka 2016., prije toga datuma odabrani finalisti imat će mogućnost sudjelovanja u pripremama za nastup u organizaciji TEDxBinnenhof);
  • Nacionalnom pobjedniku troškove smještaja i puta na oba natjecanja (Luksemburg i Nizozemska) pokriva Europska komisija.

Rok za prijavu

Prijava na nacionalno natjecanje za  TEDx Binnenhof Made in Europe je do 14. rujna 2015. godine. 

Poveznice i društvene mreže:


Kontakti:

Nacionalno natjecanje:
antonija.mrsic@minpo.hr i bruno.radojica@minpo.hr  

Europsko natjecanje:
http://tedxbinnenhof.com/contact-us/

Ministarstvo poduzetništva i obrta je nacionalni koordinator natječaja TEDxBinnenhof Made in Europe, a 
provodi ga u suradnji s partnerima: TEDxMaksimir, Impact Hub Zagreb, DURA-Razvojna agencija grada
Dubrovnika, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Odjel za poduzetništvo Grada Rijeke i
BIOS Osijek.