IPA IV Razvoj ljudskih potencijala

IPA IV

IPA IV

Elektrotehnički fakultet Osijek kao javna ustanova za visoko obrazovanje zajedno sa projektnim partnerom Poduzetničkim inkubatorom Osijek čija je misija sudjelovati u ekonomskom razvoju regije i smanjenju nezaposlenosti u regiji, organizirati će tečaj za programera mobilnih aplikacija koji je u skladu sa trenutnim potrebama na tržištu rada. 
Misija projekta je pružiti edukaciju i savjetovanje za dugo nezaposlene visokoobrazovane ljude s ciljem razvijanja njihovog poduzetničkog duha te im pomoći u samozapošljavanju.

Naziv projekta: U korak s globalnim trendovima za usklađenost s aktivnom politikom tržišta rada
Nositelj projekta: Elektrotehnički fakultet Osijek
Ciljna skupina: visokoobrazovani dugo nezaposleni i visoko obrazovani bez radnog iskustva koji su završili stručni studij na nekom od tehničkih fakulteta u regiji
Ukupna vrijednost projekta: 94.391,12 EUR
Trajanje projekta: 12 mjeseci
Kratki opis projekta:
Elektrotehnički fakultet Osijek kao javna ustanova za visoko obrazovanje zajedno sa projektnim partnerom Poduzetničkim inkubatorom Osijek čija je misija sudjelovati u ekonomskom razvoju regije i smanjenju nezaposlenosti u regiji, organizirati će tečaj za programera mobilnih aplikacija koji je u skladu sa trenutnim potrebama na tržištu rada. Misija projekta je pružiti edukaciju i savjetovanje za dugo nezaposlene visokoobrazovane ljude s ciljem razvijanja njihovog poduzetničkog duha te im pomoći u samozapošljavanju.
Opći cilj: Povećanje broja zaposlenih visokoobrazovani ljudi u Osječko-baranjskoj županiji kroz samozapošljavanje bazirano na edukaciji
Specifični cilj: Razvoj i implementacija tečaja prilagođenog potrebama tržišta rada za lakši pristup tržištu rada i povećanje razine samozapošljavanja ciljne skupine
Projektne aktivnosti i očekivani rezultati: Organizacija i implementacija tečaja EU projektnog menadžmenta koji će poboljšati upravljanje projektima u budućnosti, organizacija i implementacija tečaja prilagođenog tržištu rada koji će podići poduzetnički duh i pomoći ciljnoj skupini u samozapošljavanju, motivacija ciljne skupine i odabir polaznika tečaja, a sve u svrhu motiviranja svih mladih nezaposlenih ljudi kako bi pokrenuli vlastiti posao, promocija projekta i predstavljanje projekta široj javnosti kroz novinske članke, lokalni radio i televiziju kako bi se podigla svijest o važnosti projekta.