![News](/assets/photos/news-f792c273f8d2f5761f214c49d433e6d85a8bad824930b7c8cf949e8c1160490d.png)
Novosti
Novosti, najava događanja, bespovratne potpore, projekti
![Arrow left long](/assets/icons/arrow-left-long-1df69a30fc963530f5906b1da2178d3692d915ddb58b03098e671abff554a643.png)
Povratak
Novosti
2019/04/02
Održana 11. besplatna edukacija "Prodaja i plasman proizvoda"
PIšE
![Logo grey](/uploads/post_author/image/1/logo-grey.png)
BIOS
PIšE
![Logo grey](/uploads/post_author/image/1/logo-grey.png)
BIOS
![442b0266 021a 40a7 a4d6 2be814272bc3](/uploads/post/image/201/442b0266-021a-40a7-a4d6-2be814272bc3.jpg)
![442b0266 021a 40a7 a4d6 2be814272bc3](/uploads/post/image/201/442b0266-021a-40a7-a4d6-2be814272bc3.jpg)
Održana 11. besplatna edukacija "Prodaja i plasman proizvoda"
NOVOSTI
2019/04/02
PIšE
![Logo grey](/uploads/post_author/image/1/logo-grey.png)
BIOS
PIšE
![Logo grey](/uploads/post_author/image/1/logo-grey.png)
BIOS
Poduzetnički inkubator BIOS pokrenuo je kroz projekt "Inkubator 21. stoljeća - Učinkovitom poduzetničkom podrškom do gospodarske uspješnosti MSP-ova" aktivnost Akcelerator BIOS čiji je cilj da zainteresirani polaznici kroz informiranje, edukacije i savjetovanja steknu osnovna znanja i vještine potrebna za pokretanje vlastitih poduzetničkih poduhvata.
Ciljana skupina su nezaposleni, poduzetnici početnici i osobe koje planiraju započeti samostalni poduzetnički pothvat. Kroz projekt će se provesti 14 edukacija i 600 sati savjetovanja za sve polaznike.
Jedanaesta edukacija na temu "Prodaja i plasman proizvoda" održala se 2. travnja 2019. godine. Edukaciju je vodio Luka Podgorščak, magistar kulturologije i kulturalnog manadžementa, trenutno zaposlen u tvrtki Studio moderna d.o.o. na poziciji supervizora. Iza sebe ima preko 100 odrađenih prodajnih obuka te je kroz svoj rad prodajnim vještinama obučio više od 500 osoba.
U sklopu edukacije polaznici su se upoznali sa učinkovitim tehnikama prodaje kako bi što lakše zainteresirali kupce za svoje proizvode i usluge te ostvarivali što bolje rezultate u svom poslovanju. Sudionici su u sklopu primjera naučili prodajni dijalog sa svim potrebnim dijelovima i tehnikama kako bi uspješno zaključili prodaju.
![Image](/uploads/post_image/image/203/image.jpeg)
![Image](/uploads/post_image/image/202/image.jpeg)
![Image](/uploads/post_image/image/201/image.jpeg)
![Image](/uploads/post_image/image/203/image.jpeg)
![Image](/uploads/post_image/image/202/image.jpeg)
![Image](/uploads/post_image/image/201/image.jpeg)